3M 2846 Ochranné brýle oranžové blokující 100% modrého světla
Kód: 293



Související produkty
Detailní popis produktu
Brýle 3M 2846 určené pro ochranu očí mohou sloužit jako střelecké brýle nebo ochranné brýle. Jejich tvar poskytuje výborné krytí a široké zorné pole. Brýle jsou vybaveny integrovaným chráničem obočí a měkkým vnitřním polstrováním. Díky své lehké konstrukci se stanou skvělým pomocníkem a profesionálním ochráncem vašich očí. Měkké a pružné stranice brýlí lze naklonit a dá se u nich lehce nastavit délka. Pevný polykarbonátový zorník má speciální ochrannou vrstvu proti poškrábání a zamlžování. V reflexní oranžové barvě.
Brýle jsou určeny k ochraně proti ultrafialovému a intenzivnímu modrému světlu s vlnovými délkami od 400nm do 530nm. Nepoužívejte při řízení vozidla, oranžové zbarvení může ovlivnit vnímání signalizačních světel.
blokují až 100% modrého světla
Brýle jsou zároveň vhodné na nošení 2 hod před spánkem pro blokaci modrého světla. Díky tomu optimalizují cirkadiální rytmus a pomáhají zlepšit spánek a vyplavit melatonin, jehož produkci modré světlo potlačuje.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ochranné pomůcky |
---|---|
Hmotnost: | 0.045 kg |
Barva: | Šedá |
Barva sklíček: | Oranžová |
Materiál: | Plast |
Váha: | 26g |
Rozměr: | 14,5 x 4,5 cm |
Ochrana před ultrafialovému a intenzivnímu modrému světlu s vlnovými délkami: | 400nm do 530nm |
3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.
Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.