EarPeace
Webová stránka značky: EarPeaceS EarPeace jsem začal v roce 2009, po tom co jsem vystoupil na Trinidad & Tobago karnevalu a měl týden pohmožděný ušní bubínky. Zatímco jsem odpočíval na pláži, sotva jsem slyšel zvuk vln přes zvonění v uších. Věděl jsem, že si takovou párty znovu užít nedokážu, aniž bych měl skutečně dobrou ochranu sluchu.
Poté co jsem vyzkoušel všechno, co bylo na trhu, jsem zjistil, že se nic nesetkává s mým specifickým a zároveň jedinečným životním stylem: pohodlnost, elegantnost, vysoký výkon a diskrétnost. Věděl jsem z vlastní zkušenosti a po rozhovoru s mnohými, že je zapotřebí existence nové značky ochrany sluchu. A zároveň i nový způsob zapojení umělců a komunit zábavního průmyslu k vytvoření smysluplného dopadu. Ztráta sluchu je epidemie!
Oficiálně jsme spustili EarPeace na SXSW (South by Southwest - roční konglomerát filmů, interaktivních médií a hudebních festivalů a konferencí) v roce 2010. Od té doby se z EarPeace stala vedoucí značka ochrany sluchu pro živá hudební vystoupení a zábavní průmysl. Zároveň jsme také výhradními poskytovateli ochrany sluchu kapel a značek jako je Metallica a Red Bull. EarPeace má sídlo ve Washingtonu DC s kancelářemi v New Yorku, Londýně a Tokyu. Máme distribuční partnery v Kanadě, Brazílii, Austrálii a v různých zemích Evropy.
Děkuji, že se zajímáte o EarPeace a tvorbu zdravého sluchu prioritou!
Jay Clark, Zakladatel a CEO
Stránka 1 z 1 - 3 položek celkem