Drip it Colombia Sierra Nevada Kyselejší, podobá se hořké čokoládě s oříšky
Kód: 9475/5 9475/20 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
V její chuti dominují sladké tóny připomínající tmavou čokoládu s kousky lískových oříšků. Během chladnutí se objeví lehká, osvěžující kyselost. Její chuť můžete ovlivnit množstvím vody a její teplotou. My doporučujeme pro přípravu použít 150 ml vody s teplotou okolo 92 °C. Káva Colombia Sierra Nevada je ideální volbou pro ty z vás, kteří holdujete vyváženým chutím a neurazí vás špetka kyselosti.
Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.
Odkud pochází
Káva pochází od farmářů ze sdružení ekologických zemědělců La Secreta (AGROSEC), které bylo původně založeno s cílem posílit a podpořit skupinu 40 zemědělců, kteří žijí v této oblasti provincie Magdalena v pohoří Sierra Nevada de Santa Marta. Pohoří je vzdáleno pouhých 45 km od pobřeží Karibiku – je tak na světě nejvyšším, které je nejblíže oceánu a patří mezi místa s největší biodiverzitou na světě. Obrovská rozmanitost ekosystémů, zahrnující horké pláže Karibského moře, suché lesy, neproniknutelnou džungli nížinných mlžných pralesů, vysokohorské deštné pralesy a zasněžené vrcholky šestitisícových hor, tvoří ideální prostředí pro pěstování kávy. Díky tomu jsou farmáři soběstační, což symbolizuje množství meziplodin, jako jsou banány, kukuřice i avokádové stromy, které tu běžně pěstují pro vlastní spotřebu.
Pěstitelé družstva AGROSEC jsou nositelem certifikací ekologického zemědělství a Fairtrade.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 200g, 50g |
Typ: | Ve filtru |
Země původu: | Kolumbie |
Značka: | Drip it |
Region: | Columbia Sierra Nevada |
Zpracování: | Promytou metodou |
Pražení: | Střední |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.