Drip it Brazil Minas Gerais Nahořklá, nádech mandlí a čokolády
Kód: 225/5 225/20 Zvolte variantu



Související produkty
Detailní popis produktu
Káva ve filtru Drip it Brazil Minas Gerais má plnou chuť s čokoládovo-oříškovým nádechem, která dokonale nahradí oblíbené espresso, ať už jste kdekoli.
Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.
Jakou má chuť
Bezprostředně po přípravě v její chuti dominuje poměrně výrazná hořkost, kterou získala středně tmavým pražením. Ta ale během prvních dvou minut ustoupí a postupně se v kávě začne objevovat oříškový nádech. Při použití 150ml má velmi intenzivní chuť, zjemnit si ji můžete použitím většího množství vody při přípravě, anebo později mlékem. Tuto kávu doporučujeme spíše konzervativním kafařům, kteří mají rádi výrazné chutě s hořkým nádechem.
Odkud pochází
Pochází ze státu Minas Gerais v Brazílii z farmy Fazenda Sertão, která má rozlohu 850 hektarů, z nichž 330 je osázeno kávou několika odrůd jako například Red and Yellow Bourbon, Yellow Catucai and Yellow Catuai. Na farmě se, mimo kávu, pěstují také banány a kukuřice a používá se k chovu hospodářských zvířat. Mezi první generaci pěstitelů kávy v této oblasti byl Jose Isidro Pereira, zubař, který zdědil Fazenda Sertão po své matce. Tato událost ukončila jeho kariéru stomatologa a vydal se tak cestou pěstování kávy.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 200g, 50g |
Typ: | Ve filtru |
Země původu: | Brazílie |
Region: | Minas Gerais |
Odrůda: | Yellow Bourbon |
Zpracování: | Suchou metodou |
Pražení: | Tmavé |
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.