Drip it Ochutnávkové balení káv ve filtru
Kód: 224/5 224/20 Zvolte variantu



Související produkty
Detailní popis produktu
Drip it káva ve filtru. Vyzkoušejte pět nebo dvacet druhů kávy v jednom balení (5x nebo 20x 10g). Můžete si vyzkoušet její přípravu a ochutnat všechny druhy. Ať příště víte, pro kterou se vrátit.
Balení obsahuje
- 1x Brazil Minas Gerais. Bezprostředně po přípravě v její chuti dominuje poměrně výrazná hořkost, kterou získala středně tmavým pražením. Ta ale během prvních dvou minut ustoupí a po chvíli se v kávě začne objeví oříškový nádech.
- 1x Colombia Supremo. S prvními doušky na jazyku ucítíte hořkost, s chladnutím se chuť pomalu rozvíjí, hořkost ustupuje a na dominanci nabírá kyselost. Svou chutí nám připomíná švestku v tmavé čokoládě.
- 1x Ethiopia Sidamo. Už v prvním doušku si vychutnáš příjemně nasládlou chuť, v které se chvílemi objeví svěží kyselost. Připrav se na jemnou chuť, ve které nezaznamenáš ani špetku hořkosti, pouze ovocné tóny, které nám osobně připomínají mandarinku.
- 1x Nicaragua Jinotega Nicaragua. Vám v šálku nabídne koncert chutí, podobně jako zakousnutí se do studentské pečeti. Zpočátku v ní na malou chvíli ucítíte trochu hořkosti, která ale okamžitě mizí a střídá ji příjemně nasládlá chuť, v které se chvílemi objevuje lehounká kyselost.
- 1x Colombia Huila (bez kofeinu). Příjemně sladká káva, ve které se chvilkami objeví lehká kyselost. V jejím slabším těle můžete rozpoznat tóny podobající se mléčné čokoládě s kousky pomeranče. Že je bez kofeinu na její chuti nepoznáte. A to díky přírodnímu procesu, který ji kofeinu zbavuje.
Balení 15 káv obsahuje: 3x Brazil Minas Gerais, 4x Colombia, 4x Ethiopia, 4x Nicaragua
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 200g, 50g |
Typ: | Ve filtru |
Odrůda: | 100% Arabica |
Hmotnost: | 1 káva = 10g |
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.