Pro doručení do Vánoc objednávejte, prosím, nejpozději 18.12. do 14:30.

3M™ E-A-R™ Classic - 1 pár Špunty do uší

Kód: 550
8 Kč 6,61 Kč bez DPH
Skladem (> 5 ks)
Můžeme doručit do:
18.12.2018
  • vynikající ochrana
  • vhodné pro celodenní pohodlí
  • odolné vůči vlhkosti
  • vhodné do prostředí s vysokou teplotou
  • vhodné pro dlouhodobé vystavení hluku

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zátkové chrániče sluchu 3M™ E-A-R™ Classic jsou vyrobeny z měkké polymerní pěny, která poskytuje vynikající ochranu sluchu a celodenní pohodlí. Ideální pro použití tam, kde je hluk problémem při práci nebo při volnočasových aktivitách.

Špunty poskytují vynikající komfort díky odolnosti vůči vlhkosti a mohou být proto vyčištěny až třikrát, což je mimořádně úsporná volba.

3M™ E-A-R™ Classic™ Špunty do uší 3 Earplugs

Špunty jsou vhodné:

  • do vlhkého prostředí
  • do prostředí s vysokou teplotou
  • do všech průmyslových odvětví
  • pro dlouhodobé / soustavné vystavení hluku

Doplňkové parametry

Kategorie: Špunty do uší proti hluku
Hmotnost: 0.002 kg
Barva: Žlutá
Materiál: Pěnové
Počet párů: 1
? SNR (Utlumení): 28dB
Šňůrka: Ne
Typ: Několik použití

Jak špunty správně aplikovat

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.