3M Peltor® Bull's eye III - střelecká ochranný sluchátka 35dB

Kód: 8627
721 Kč 596 Kč bez DPH
SKLADEM (>10 ks)
Můžeme doručit do:
3.5.2024
Možnosti doručení
  • neelektronická sluchátka
  • utlumení 35 dB
  • pro myslivce, vojáky, příležitostné střelce
  • pohodlné na nošení

Detailní informace

Specialisté v oboru
SPECIALISTÉ
na ochranu sluchu
Vše skladem
VŠE SKLADEM
odesíláme do 24 hod.
Doprava zdarma
DOPRAVA ZDARMA
při nákupu nad 1500 Kč
Kamenná prodejna
KAMENNÁ PRODEJNA
v Pardubicích

Detailní popis produktu

Neelektronická střelecká sluchátka Peltor Bulls Eye III, H540A-441-GN od výrobce 3M jsou účinnou ochrannou sluchu pro každého střelce. Jedná se o silnější ochranu sluchu, která dosahuje až 35 dB. Dají se tedy využít k blokování extrémních zvukových výkyvů, nebo pokud je nutné soustředění a uživatel nesmí být ohrožován rušivými zvuky. 

Sluchátka jsou použitelná jak pro profesionální vojáky, myslivce, tak pro amatérské příležitostné střelce. Sluchátka jsou vybavená technologií dvojitého pouzdra, která minimalizuje rezonanci. Velký prostor uvnitř mušle pomáhá zmírnit nárůst vlhkosti a teploty uvnitř sluchátka. Měkké a široké polštáře pomáhají zmírnit tlak okolo uší a zlepšují pohodlí a nositelnost. Mušle a vložky se dají snadno vyměnit.

Doplňkové parametry

Kategorie: Mušlové chrániče sluchu pro dospělé
Hmotnost: 0.4 kg
Barva: Olivová
? SNR (Utlumení): 35dB
Značka: 3M

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.