D.Franklin Maggie brýle proti modrému světlu

Kód: 10641/MOD 10641/CER 10641/CER2 10641/TYG Zvolte variantu
790 Kč 790 Kč 790 Kč od 790 Kč –5 % - –5 % –5 % až –5 %
D.Franklin Maggie brýle proti modrému světlu
790 Kč 790 Kč 790 Kč od 790 Kč –5 % - –5 % –5 % až –5 % 749 Kč 790 Kč 749 Kč 749 Kč od 749 Kč 619 Kč bez DPH 653 Kč bez DPH 619 Kč bez DPH 619 Kč bez DPH od 619 Kč bez DPH
SKLADEM (5 ks) SKLADEM (4 ks) SKLADEM (5 ks) SKLADEM (5 ks) Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
27.1.2025 27.1.2025 27.1.2025 27.1.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení
  • retro a elegantní
  • chrání oči před únavou
  • TR90 rámečky
  • látkové pouzdro a utěrka z mikrovlákna

Detailní informace

Specialisté v oboru
SPECIALISTÉ
na ochranu sluchu
Vše skladem
VŠE SKLADEM
odesíláme do 24 hod.
Doprava zdarma
DOPRAVA ZDARMA
při nákupu nad 1500 Kč
Kamenná prodejna
KAMENNÁ PRODEJNA
v Pardubicích

Detailní popis produktu

D.Franklin Maggie brýle proti modrému světlu mají výjimečný retro a elegantní styl, který se vyznačuje extra jemným rámem.

Technologie proti modrému světlu chrání vaše oči před únavou způsobenou koukáním do obrazovek telefonů, tabletů a notebooků.

 

Vlastnosti

  • TR90 rámečky
  • v balení látkové pouzdro a utěrka z mikrovlákna
  • brýle jsou unixes

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Brýle proti modrému světlu
Barva: Černá, Modrá, Červená, Hnědá, Tygrovaná
Barva sklíček: Průhledná
Materiál: Plast
Váha: 26g
Značka: D.Franklin
Rozměry: Přední šířka skel 55mm, přední šířka rámečku 140mm, přední výška rámečku 45mm, délka ručíčky 140mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

D. Franklin

D.Franklin je španělská módní společnost, kterou v roce 2013 založili dva bratři – Daniel a Enrique Esquitinovi. Vizí značky je nabízet cenově dostupné a zároveň designové a moderní doplňky a oblečení především mladým lidem. Společnost se tak zabývá výrobou oblečení, bot, doplňků, hodinek a mimo jiné také brýlí proti modrému světlu, které se posléze staly hlavním zdrojem příjmů značky.