3M™ E-A-R™ Push-Ins™ 38 dB - 1 pár
Kód: 8807



Související produkty
Detailní popis produktu
X-01-021, E-A-R™ Push-Ins špunty do uší, pro jejichž zavádění není nutné tvarování pěnové koncovky. Stačí pouze jemné zatlačení do ušního kanálku. Zátky mají utlumení 38 dB SNR.
Zátky jsou určené speciálně tam, kde je nutné vysoké utlumení u ochrany sluchu. Určené jsou pro špinavé pracovní prostředí, kde je nežádoucí si špinavými rukavicemi sahat do ucha. Zátky mají pevnou zaváděcí koncovku, kterou si z ucha jednoduše vyndáte aniž byste sahali na pěnovou izolaci a tak je zajištěno, že nedojde k ušpinění špuntu a poté ušního kanálku.
Jak si špunty správně zavést.
1. Natáhněte si opačnou rukou ušní boltec směrem nahoru - tím dojde k narovnání ušního kanálku.
2. Zaveďte jemně zátku do ušního kanálku, tak aby koncovka koukala z ucha lehce ven. Zátka by neměla z ucha vypadávat.
3. Při vyndávání špuntu z ucha použijte pomalý krouživý pohyb, aby došlo k pomalému narušení izolace (rychlé odstranění může způsobit poškození ušního bubínku).
4. Nepoužívejte špunty pokud jsou poškozené, špinavé nebo pokud vykazují známky obnošení.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Špunty do uší |
---|---|
Hmotnost: | 0.002 kg |
Barva: | Žlutá, Modrá |
Lamelové: | Ne |
Materiál: | Pěnové |
Počet párů: | 1 |
Počet přírub: | Žádné |
Pouzdro: | Ne |
? SNR (Utlumení): | 38dB |
Šňůrka: | Ne |
Typ: | Několik použití |
Velikost: | Standardní |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.
Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.