3M Scotchgard SF400XSGAF-BLU - ochranné brýle

Kód: 8160/TRA 8160/SED Zvolte variantu
359 Kč 369 Kč od 359 Kč 297 Kč bez DPH 305 Kč bez DPH od 297 Kč bez DPH
SKLADEM (6 ks) SKLADEM (9 ks) Zvolte variantu
Barva sklíček
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
22.4.2024 22.4.2024 Zvolte variantu
Možnosti doručení
  • ochranné brýle
  • ochrana proti zamlžení
  • ochrana proti poškrábání
  • blokuje 99,9% UVA a UVB

Detailní informace

Specialisté v oboru
SPECIALISTÉ
na ochranu sluchu
Vše skladem
VŠE SKLADEM
odesíláme do 24 hod.
Doprava zdarma
DOPRAVA ZDARMA
při nákupu nad 1500 Kč
Kamenná prodejna
KAMENNÁ PRODEJNA
v Pardubicích

Detailní popis produktu

Brýle 3M Scotchgard jsou profesionální brýle s ochranou proti zamlžení SecureFit™. Brýle mají integrovanou ochranu obočí pro větší pohodlí a zvýšenou ochranu proti mechanickému poškození. Patentované rozložení tlaku ručiček optimalizuje tlak na hlavu při každé velikosti hlavy a proto brýle dosahují perfektního komfortu i při každodenním nošení. A to i díky pogumovanému vystlání kolem nosu. Polykarbonátová skla zaručují absorbci širšího spektra přirozeného světla UVA/UVB a to až do 99,9%.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ochranné brýle
Barva: Modrá
Barva sklíček: Tmavě šedá, Transparentní
Značka: 3M
Rozměr: 14 x 4,5 cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.