3M™ Peltor™ - Optime III Mušlové chrániče sluchu

Kód: 1844
Akce
Značka: 3M
659 Kč –9 %
Chrániče sluchu 3M Peltor Optime III 35dB
659 Kč –9 % 599 Kč 495.04 Kč bez DPH
Skladem (6 ks)
Můžeme doručit do:
3.8.2021
  • technologie s dvojitou stěnou mušlí
  • nastavitelný hlavový oblouk z nerezové oceli
  • měkké a široké pěnové polštářky

Detailní informace

Detailní popis produktu

Mušlové chrániče sluchu 3M™ Peltor™ - Optime III jsou určené k ochraně sluchu před škodlivým hlukem ve velmi hlučném prostředí. Vysoce výkonný chránič s dvojitou stěnou mušlí, která minimalizuje rezonanci uvnitř pouzdra a přináší maximální izolaci vysokých frekvencí. Varovné signály a řeč jsou stále srozumitelné. Akustické spojení mezi vnitřním a vnějším prostorem mušlí přispívá také k lepší izolaci nízkých frekvencí. Měkké polštářky sluchátek jsou vyrobené z PUR pěny. Mušle jsou velké a minimalizují hromadění tepla a snižují pocení. Hlavový oblouk je vyroben z nerezové oceli s dvoubodovým zavěšením pro komfortní dlouhodobé nošení.

Sluchátka Peltor™ - Optime III jsou vhodná na letiště, do výrobního průmyslu, při lodní dopravě, v dolech nebo elektrárnách. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Chrániče sluchu
Hmotnost: 0.3 kg
Barva: Černá
? SNR (Utlumení): 35dB
5
0x
4
1x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
4
KH Avatar autora | 13.7.2021
Do hluku poslouží dobře

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.