3M™ Peltor™ - Optime III Mušlové chrániče sluchu

Kód: 1844
Novinka
Značka: 3M
816 Kč 674,38 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
20.9.2019
  • technologie s dvojitou stěnou mušlí
  • nastavitelný hlavový oblouk z nerezové oceli
  • měkké a široké pěnové polštářky

Detailní informace

Detailní popis produktu

Mušlové chrániče sluchu 3M™ Peltor™ - Optime III jsou určené k ochraně sluchu před škodlivým hlukem ve velmi hlučném prostředí. Vysoce výkonný chránič s dvojitou stěnou mušlí, která minimalizuje rezonanci uvnitř pouzdra a přináší maximální izolaci vysokých frekvencí. Varovné signály a řeč jsou stále srozumitelné. Akustické spojení mezi vnitřním a vnějším prostorem mušlí přispívá také k lepší izolaci nízkých frekvencí. Měkké polštářky sluchátek jsou vyrobené z PUR pěny. Mušle jsou velké a minimalizují hromadění tepla a snižují pocení. Hlavový oblouk je vyroben z nerezové oceli s dvoubodovým zavěšením pro komfortní dlouhodobé nošení.

Sluchátka Peltor™ - Optime III jsou vhodná na letiště, do výrobního průmyslu, při lodní dopravě, v dolech nebo elektrárnách. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Chrániče sluchu
Hmotnost: 0.3 kg
Barva: Černá
? SNR (Utlumení): 35dB

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.