3M SF416XAS-BLK, SecureFit 416 - ochranné brýle

Kód: 10130
279 Kč 231 Kč bez DPH
SKLADEM (2 ks)
Můžeme doručit do:
30.4.2024
Možnosti doručení
  • vícebarevná skla
  • ochrana proti poškrábání
  • ochrana UVA a UVB

Detailní informace

Specialisté v oboru
SPECIALISTÉ
na ochranu sluchu
Vše skladem
VŠE SKLADEM
odesíláme do 24 hod.
Doprava zdarma
DOPRAVA ZDARMA
při nákupu nad 1500 Kč
Kamenná prodejna
KAMENNÁ PRODEJNA
v Pardubicích

Detailní popis produktu

SF416XAS-BLK ochranné brýle 3M SecureFit 416, zrcadlové s Anti-Scratch ochranou. Chránič obočí pohodlně spočívá na čele a pomáhá zajistit další ochranu před létajícími částicemi. Obsahuje patentovanou technologii 3M ™ pro difuzi tlaku, která pomáhá rozptýlit tlak na ucho pro bezpečné a pohodlné nošení. Zvýšené pohodlí, aniž by byla ohrožena bezpečnost Polykarbonátová čočka absorbuje 99,9% UVA a UVB a splňuje požadavky normy ANSI Z87.1- 2015 jako spektrofot s hodnocením dopadu. Brýle mají zvýšenou ochranu proti poškrábání.

Vícebarevná zrcadlová skla. Technologie 3T ™ Temple Diffusion Temple (PDT) pomáhá zajistit bezpečné a pohodlné nošení a zároveň neovlivňuje pohodlí.

Splňuje standardy: ANSI Z87.1-2015

Doplňkové parametry

Kategorie: Ochranné brýle
Hmotnost: 0.043 kg
Barva: Černá
Barva sklíček: Šedá
Značka: 3M

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.