3M™ Peltor™ - Bulls Eye I Mušlové chrániče sluchu

Kód: 1838
Novinka
Značka: 3M
743 Kč 614,05 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
15.11.2019
  • ochrana pro střelce
  • zkosená spodní část mušle
  • měkké a široké polštářky
  • pohodlné

Detailní informace

Detailní popis produktu

Chrániče sluchu 3M™ Peltor™ Bulls Eye I byly vyvinuty ve spolupráci se špičkovými sportovci speciálně jako ochrana sluchu pro střelce. Spodní část každé mušle je zkosená, aby nedocházelo ke kolizi mezi chráničem sluchu a pažbou pušky. Útlum chrániče sluchu je dostatečný, aby zajistil ochranu ve většině hlučných situací, aniž by byl příliš objemný.

Měkké a široké polštáře pomáhají zmírnit tlak okolo uší a zlepšují pohodlí a nositelnost. Snadno vyměnitelné mušle a vložky pomáhají udržet hygienickou čistotu. Skládací náhlavní páska pro snadné uložení do kapsy nebo tašky.

 

Hodnoty útlumu

Frekvence (Hz)   63   125   250   500   1000   2000   4000   8000 
Mf (dB)  13.1   10.9   17.2   26.6   28.3   33.5   37.8   37.9 
sf (dB)  3.2   3.2   2.5   2.2   2.7   2.6   2.0   2.6 
APVf (dB)  10.0   7.7   14.8   24.4   25.6   30.9   35.7   35.3 

 

H = 32dB; M = 24 dB; L = 15dB 

Doplňkové parametry

Kategorie: Chrániče sluchu
Hmotnost: 0.2 kg
Barva: Černá
? SNR (Utlumení): 27dB

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.