5 tipů pro kvalitní a hluboký spánek

Trápí vás špatný nebo přerušovaný spánek? Převalování se ze strany na stranu, počítání oveček, otáčení peřin, otáčení sebe a stejně nic z toho nepomáhá? Možná by někdo mohl zhasnout to venkovní osvětlení, a hlavně ten úplněk. Nebo jen tak ovladačem vypnout chrápání drahé polovičky a pouhým lusknutím prstu odklonit silnici za barákem. No. Nic z toho bohužel neumíme, ale máme pro vás alespoň pár tipů, jak na kvalitní spánek, aby vás z něj jen tak něco nevyrušilo. Ani sousedův uštěkaný pes.

 

1. Špunty do uší na spaní

Ano, žijeme v 21. století, a tak máme na všechny možné trable a trápení jednoduché řešení. Špunty do uší na spaní dokonale tlumí okolní zvuky a je jedno, jestli je půlnoc nebo pravé poledne. A jelikož přes špunty do uší jsme odborníci na slovo vzatí, sepsali jsme pro vás jednoduchý návod „Jak vybrat špunty do uší na spaní“. 

Pokud váháte, jaké špunty do uší jsou pro vás ty nejvhodnější, vyzkoušejte náš Starter Pack, který obsahuje 17 párů špuntů do uší různých velikostí a vlastností. 

sleepsoft-175px earplugs-starter-pack-175px macks-dreamgirl-175px
Alpine Sleepsoft Starter Pack Mack's Dreamgirl

 

tlacitko_zobrazit_nabidku

 

2. Masky na oči

Máte pocit, že masky na oči jsou přežitek? Těsně vedle. Masky si stále čelí svojí velké oblibě. Navíc si můžete vybírat z nekonečného množství designů od klasických masek po 3D masky nebo masky s motivem. Navíc si k některým typům masek můžete dokoupit chladící gelovou vložku a dopřát tak maximální úlevu unaveným očím. Spořivější z nás potom ocení fakt, že maska je o dost levnější varianta drahé zatemňovací rolety. A je to nesobecký. Že chcete tmu vy, neznamená, že ji chtějí všichni.

3D-maska maska-plamenak daydream-retinol
3D masky Masky s motivem Chladící masky

 

tlacitko_zobrazit_nabidku

 

3. Nekoukat na televizi a do mobilu

Je to tak, právě televize a telefony totiž vyzařují modré světlo, které naše tělo vnímá jako denní světlo, a tak přestane produkovat melatonin (tzv. hormon spánku). Takže dneska film ne, raději knihu. Pokud si však večer bez televize nebo telefonu nedokážete představit, je vhodné používat speciální ochranné červené brýle, které chrání před UV zářením a modrým světlem. Případně pokud vaše tělo neprodukuje dostatek melatoninu, je vhodné tento hormon doplnit uměle. Jedna tableta jednou denně před spaním a budete jak miminko. 

melatonin3 bryle melatonin
Nutricius Melatonin 3mg Ochranné červené brýle Nutricius Melatonin 5mg

 

tlacitko_zobrazit_nabidku 

 

4. Meduňkový čaj

Pokud nejste vyznavačem doplňků stravy, můžete vyzkoušet alternativnější metodu v podobě bylin. Naše babičky vždycky věděly, po jaké bylině sáhnout, a tak házíme do placu i jednu "babskou" radu. Meduňka má zklidňující účinky a působí proti nadměrnému stresu a úzkosti. Melatonin ale produkovat neumí :)

medunka kopie vecerni-caj caj-spanek
Allnature Meduňka nať Čaj večerní spánek Allnature čaj Spánek

 

tlacitko_zobrazit_nabidku

 

 5. Alternativní pomocníci pro lepší spánek

Čistě přírodní pomocníci pro zlepšení kvality spánku. Bylinné tinktury, doplňky stravy na bázi meduňky, či bioaktivní směsi pro děti pro lepší spánek You & Oil.

tablety-sp cbd_tinktura youoil-spanek
Bylinná směs Spánek Tinktura z konopí Bioaktivní směs pro děti

 

tlacitko_zobrazit_nabidku