Drip it Colombia Supremo bal. 15 káv ve filtru Kyselejší, podobá se švestce v čokoládě

Kód: 226
269 Kč –8 %
drip it kava ve filtru colombia supremo ep
269 Kč –8 % 247 Kč 214.78 Kč bez DPH 16.47 Kč / 1 ks
Skladem (5 ks)
Můžeme doručit do:
27.10.2020
  • hořká chuť s čokoládovým nádechem
  • po chvilce vystřídá osvěžující kyselost
  • připomíná švestku v hořké čokoládě

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pokud milujete rozvíjející se chutě filtrovaných káv, tak téhle Kolumbii propadnete. Zpočátku hořkou chuť s čokoládovým nádechem po chvilce vystřídá osvěžující kyselost.

Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.

 

Jakou má chuť

S prvními doušky na jazyku ucítíte hořkost, po chvíli ale ustupuje a s postupným chladnutím kávy nabírá na dominanci kyselost. Svou chutí připomíná švestku v hořké čokoládě. Spojení plného těla, intenzivní chuti a hořkokyselého nádechu funguje nejlépe ve chvílích, kdy potřebujeme nakoupnout a postavit se rychle na nohy.

 

Odkud pochází

Kolumbijské oblasti Medellin, Popayan a Armenie zná většina lidí spíše kvůli nechvalně známému drogovému byznysu. My ale tuto oblast milujeme zejména kvůli drobným farmářům, kteří naštěstí dali přednost kofeinu před kokainem a pěstují v kávových družstvech lahodnou arabiku. Kolumbie je nejen třetím největším vývozcem kávy na světě (60 000 tun ročně), ale zároveň i jedním z největších konzumentů. 20 % své vlastní produkce totiž vypijí sami Kolumbijci.

Doplňkové parametry

Kategorie: Káva ve filtru
Hmotnost: 0.253 kg
Země původu: Kolumbie
Region: Armenia, Medellin, Popayan
Zpracování: Promytou metodou
Pražení: Střední
Hmotnost: 1 káva = 10g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

drip it logo

Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.

Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.

Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.