Drip it Ethiopia Yirgacheffe Ovocná, s tóny bergamotu
Kód: 228/5 228/20 Zvolte variantu



Související produkty

hydratace na dobrodružství bez obsahu BPA & PVC váží pouze 70g zabudovaná rukojeť

zvýšené strany pro 360° podporu hlavy a brady odolné nafukovací vzduchové jádro na jeden nádech tenká plochá zadní strana kompaktní a přenosný...

nastavitelné od 2,54 cm do 30,48 cm znovu použitelné maximální zátěž 6,8 kg 4 kousky v balení

ultralehká a prostorná hamaka pro 1 osobu váha pouhých 600g rozměr hamaky 148x290 cm maximální zátěž až 180kg balení obsahuje 2 karabiny a...

ultralehká a prostorná hamaka pro 2 osoby váha pouhých 690g rozměr hamaky 180x290 cm maximální zátěž až 200kg balení obsahuje 2 karabiny a...

zvýšené strany pro 360° podporu hlavy a brady odolné nafukovací vzduchové jádro plochá zadní strana snímatelný, umývatelný povlak cestovní...

efektivní cestování a každodenní nošení splňuje podmínky pro osobní zavazadlo segmentovaný design pro lepší organizaci vyroben z recyklovaných...

vyroben z odolného materiálu 210D Robic® voděodolná vrstva UTS (dodává až o 30% větší sílu oproti tradiční PU vrstvám) flexibilní rám, který se...

komfortní a lehký (172g) pevné zipy odolný proti opotřebení voděodolný (2000+ ) zatavené voděodolné zipy dvě velké boční kapsy na láhve...

100% voděodolný vhodný pro vysokohorskou turistiku skládací pouzdro na cesty v balení rolovací horní uzavírání snímatelný bederní pás...

objem 45 litrů kombinuje prvky batohu a kufru polstrované ramenní a bederní popruhy spousta úložného prostoru dostatek organizačních...

vhodný pro vysokohorskou turistiku skládací pouzdro na cestování hrudní popruh síťovaná ramínka ultralehký

100D vodotěsný nylon Robic® UTS povlak YKK® zipy kapsa na notebook Bartack vyztužená konstrukce

voděodolný sáček silikonové pouzdro na přenášení mokrých věcí nebo naopak věcí, které nechcete namočit

objem 45 litrů rozdělená do praktických oddílů vyrobeno z odolného materiálu UHMWPE možné užití jako batoh, tak jako taška přes rameno vhodná...
Detailní popis produktu
Ethiopia Yirgacheffe je příjemně sladká od začátku do konce. V její chutí nezaznamenáte ani náznak hořkosti, nebo kyselosti. Pouze nasládlé tóny připomínající pomeranč, bergamot a černý čaj. Pokud holdujete kávám s ovocným nádechem, tuhle Etiopii si zaručeně oblíbíte. Pro její přípravu doporučujeme použít max. 175 ml vody. Nejraději ji máme bez mléka, v horkých dnech je dnech je skvělá na ledu.
Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.
Odkud pochází
Tato káva pochazí oblasti Yirgacheffe v Etiopii, kde je pěstována v nadmořské výšce 1840 – 2000 m.n.m. na farmách pěstitelů fairtradového družstva Ngelle Gorbitu (součástí unie OFCU). 895 drobných pěstitelů tohoto družstva sbírají kávové třešně výhradně ručně a praktikují tradiční a ekologické postupy. To znamená, že kávovníky nerostou v monokulturách, ale společně s dalšími stromy v několika patrech a jsou tak přirozeně zastíněny (Shade grown coffee). Zrnka jsou zpracována tzv. suchou metodou, což se pozitivně projevuje na jejich chuti a ochraně místních vodních zdrojů. Díky certifikaci Faitrade získala unie OFCU dostatek prostředků na podporu místních obyvatel vybudováním škol a lékařských center.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 200g, 50g |
Typ: | Ve filtru |
Země původu: | Ethiopia |
Region: | Yirgacheffe |
Zpracování: | Promytou metodou |
Pražení: | Střední |

100% arabica odrůda: Bourbon náznak sladké čokolády, ovocné chuti se sladkostí medu a meruněk výrobce: Salvia Paradise, s.r.o.

nasládlá chuť, vyvážené tělo a tóny mléčné čokolády a kandovaného pomeranče káva nese hodnoty fair trade a udržitelného rozvoje vynikající...

hořká chuť s čokoládovým nádechem po chvilce vystřídá osvěžující kyselost připomíná švestku v hořké čokoládě
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.