earSHADE+® stylové špunty do uší

Kód: 103
199 Kč 164.46 Kč bez DPH
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
17.5.2021
  • jeden rozměr pro všechny
  • jednoduchý na čištění
  • pevné a odolné
  • pohodlné, vhodné na cestování, dojíždění a odpočinek
  • spolu se síťovaným pouzdrem

Detailní informace

Detailní popis produktu

EARSHADE®+ šetrně redukují hluk kolem vás. Špunty jsou vyrobené ze silikonu a měkké paměťové pěny. Špunty jemně sedí v uších a tvoří těsnění, které odpovídá konturám vnitřku vašich uší. Zároveň špunty vypadají nenápadně a stylově. Jsou vhodné na cestování, dojíždění nebo odpočinek.

Vnímejte je spíše jako "sluneční brýle pro vaše uši". Poskytují mírnou úroveň utlumení zvuku, stíní před vnějšími zvuky - neblokují je.

Hluk v dnešním moderním světě může být intenzivní, stresuje a ovlivňuje nás. Špunty earSHADE ztlumují svět.

Balení obsahuje navíc síťovaný černý sáček.

Doplňkové parametry

Kategorie: Špunty do uší proti hluku
Hmotnost: 0.02 kg
Barva: Šedá
Lamelové: Ano
Materiál: Pevný silikon, Paměťová pěna
Počet párů: 1
Počet přírub: 1
Pouzdro: Látkové
? SNR (Utlumení): Neuvedeno
Šňůrka: Ne
Typ: Znovu použitelné
Velikost: Standardní
Materiál balení: recyklovaný papír
Délka: 36mm
Šířka: 14mm
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
MN Avatar autora | 30.4.2021
Ano

Flare logo

Společnost Flare byla založena roku 2010 britským vynálezcem Davies Robertsem, který v té době trávil čas výrobou zvukových zařízení a vylepšováním reproduktorů. Jeho velkou inovací a posláním bylo minimalizovat všechny typy zkreslení ve všech zvukových zařízeních. Věřil, že čím méně zkreslení, tím lepší je spojení s hudbou.

Z vlastních zkušeností s živými vystoupeními v hudebním průmyslu se společnost naučila a pochopila nedostatky s tradičním přístupem k výrobě reproduktorů a vyvinula patentovou technologii, která vytváří čistý zvuk v jakémkoliv zařízení produkující zvuk.

Ve společnosti věřili, že jejich technologie může být miniaturizována. V roce 2015 přišli na trh s prvními sluchátky díky kampani v crowdfunding. Úspěch kampaně posunul společnost kupředu. Brzy na to přišly chrániče sluchu Isolate®, které vybraly v kampani crowdfunding více než 2 miliony liber. Nyní mají celý arzenál audio výrobků, které získaly ocenění od vysoce respektovaných profesionálů a umělců jako Tony Visconti (producent, vítěz ocenění Grammy, David Bowie, T-Rex), Julian Lennon, James Rhodes (klasický klavírista), Fran Healy (Travis).

Nyní společnost prodává svoje chrániče sluchu a sluchátka do více než 170 zemí. Flare vyrostla z malého tříčlenného týmu, který pracoval v garáži na zahradě do společnosti s 26 členy a sídlem na jižním pobřeží.