3M™ Elektronický chránič sluchu PELTOR™ SportTac™

Kód: 242
Novinka
Značka: 3M
4 990 Kč –16 %
Mušlový chrániče 3M Peltor SportTac
4 990 Kč –16 % 4 190 Kč 3 462.81 Kč bez DPH
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
2.10.2020
  • ochrana před impulsními zvuky
  • audio vstup
  • doba provozu 600 hod
  • speciálně navržené pro lovce a střelce

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektronické chrániče sluchu 3M Peltro SportTac, které reagují rychlostí blesku a chrání váš sluch před hlasitými impulsními zvuky. Chrání uživatele před vysokými zvuky. V balení najdete vyměnitelné mušle oranžové barvy. Náhlavní páska je skládací pro snadné uložení.

Sluchátka mají audio vstup pro externí radiopřijímač. Doba provozu 600 hod.

Chrániče byly speciálně navržené pro lovce a střelce. Plynule nastavení funkce útlumu závislého na úrovni hluku poskytuje uživateli velmi příjemnou reprodukci zvuku a méně rušení.

Doplňkové parametry

Kategorie: Chrániče sluchu pro dospělé
Hmotnost: 0.56 kg
Barva: Olivová
Elektronické: Ano
? SNR (Utlumení): 26dB

Představení produktu

Review

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.