Meller Bamako Brýle proti modrému světlu

Kód: 4485/R
Novinka
Značka: Meller
730 Kč 603 Kč bez DPH
SKLADEM (1 ks)
Farba
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
17.6.2024
Možnosti doručení
  • moderní design
  • 30% ochrana proti modrému světlu
  • dodatečná ochrana proti UV400
  • univerzální velikost v unisex variantě

Detailní informace

Specialisté v oboru
SPECIALISTÉ
na ochranu sluchu
Vše skladem
VŠE SKLADEM
odesíláme do 24 hod.
Doprava zdarma
DOPRAVA ZDARMA
při nákupu nad 1500 Kč
Kamenná prodejna
KAMENNÁ PRODEJNA
v Pardubicích

Detailní popis produktu

Brýle blokující modré světlo a UV záření ve stylovém a moderním designu od společnosti Meller. Odborníci se shodují, že modré světlo zásadně ovlivňuje produkci melatoninu v lidském těle. Melatonin neboli spánkový hormon je pak zodpovědný za to, že se cítíme ospalí, a je velmi důležitý pro kvalitní spánek. Ochranné brýle proti modrému světlu toto záření blokují, a umožňují tak očím a tělu lépe odpočívat. Brýle je pak vhodné používat při práci na počítači, používání mobilního telefonu či tabletu nebo při sledování televize, zejména ve večerních hodinách. Modré světlo produkují i běžné zářivky, proto je vhodné brýle používat v prostředí, které je hojně osvětleno zářivkami. 

Brýle Meller navíc pomáhají očím více relaxovat a poskytují zrakový filtr, který pomáhá vidět barvy v přirozenějších odstínech.

Ochranné čočky Meller blokují 30 % modrého světla a 100 % záření UV400.

Doplňkové parametry

Kategorie: Brýle proti modrému světlu
Barva: Zlatá
Barva sklíček: Průhledná
Materiál: Kov
Váha: 27g
Značka: Meller
Rozměry: šířka: 143mm, výška: 45mm, hloubka: 140mm
Ochrana: proti modrému světlu 30% a UV400
Čočky: CR39

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Meller

První design značky Meller, která nabízí trendy sluneční brýle, brýle proti modrému světlu a hodinky, vytvořili tři přátelé v roce 2014 v Barceloně. Protože se rozhodli prodávat své produkty výhradně online a začali se aktivně věnovat sociálním sítím, značka se rychle rozrostla do celého světa, od Evropy až po Jižní Ameriku. Jejím poznávacím znamením jsou moderní designy a kvalita za cenu dostupnou každému.