Fytofontana Virostop dezinfekční sprej

Kód: 434/50 434/100 Zvolte variantu
59 Kč 72 Kč od 59 Kč 48.76 Kč bez DPH 59.50 Kč bez DPH od 48.76 Kč bez DPH 118 Kč / 100 ml 72 Kč / 100 ml
Skladem (> 10 ks) Skladem (> 10 ks) Zvolte variantu
Obsah balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
4.8.2021 4.8.2021 Zvolte variantu
  • obsahuje extrakt cistu krétského
  • ničí 99,9% bakterií, plísní a virů
  • aloe vera hydratuje
  • lze použít k dezinfekci respirátorů

Detailní informace

Detailní popis produktu

Virostop je biocidní dezinfekční sprej s extraktem cistu krétského, který ničí 99,9% bakterií, plísní a virů. Aloe vera hydratuje, vyživuje a zjemňuje pokožku rukou. Sprej je ideální pro použití na cestách, po použití veřejných toalet nebo před jídlem i na denní dezinfekci běžných osobních předmětů. Virostop je vhodný na dezinfekci menších předmětů jako např. mobilní telefony, roušky, volant, kliky, klíče, platební karty a další. Dezinfikujte ruce bez použití vody.

Obsahuje etanol: 638,7g/l.

 

Způsob použití

Nastříkejte malé množství spreje na pokožku (obličej, ruce) nebo na předem očištěný povrch a nechte uschnout. Zabraňte vniknutí do očí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Dezinfekce
Obsah: 100ml, 50ml
Výrobce: Herb-Pharma Corporation s.r.o., 935 05 Velké Ludince 654, Slovensko podle receptury Herb-Pharma AG, Švýcarsko
5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
JP Avatar autora | 14.3.2021
Jsem spokojená, nevysušuje, je příjemný. Praktická velikost do kabelky, na cesty.
5
JD Avatar autora | 10.3.2021
plní očekávaní

Herb Pharm

Společnost Herb-Pharma AG je výrobcem a dodavatelem výrobků ze Švýcarska v oblasti zdravotních pomůcek, výživových doplňků a speciální kosmetiky.

Firma byla založena v druhé polovině roku 1992, od kdy se datuje zahájení aktivit společnosti v segmentu farmaceutických a parafarmaceutických výrobků. Firma prošla obdobím rychlého a stabilního růstu, díky kterému dnes zaujímá na domácím trhu ve všech svých zájmových oblastech přední postavení s významnými tržními podíly.

S rozvojem firmy souvisí i její úspěšné pronikání na zahraničních trzích, především na Slovensku, v České Republice, v Polsku a v Maďarsku.