Hydrophil Konjaková houbička
Kód: 307



Související produkty
Detailní popis produktu
Konjak je zázračná houba, která roste divoce především v horských oblastech a používá se jak na jídlo (je podobná bramboře), tak i pro kosmetické účely. Konjaková houba od Hydrophil je vhodná k jemnému peelingu, masáži a očistě kůže od starých odumřelých buněk. Stačí namočit.
Konjak je návrat k japonské tradici staré více než 1500 let. Japonky, a v minulosti především členky královské rodiny a gejši (ale nejen ty), jsou známé jednak svou alabastrovou pletí, jednak řadou tajemných až mystických kosmetických procedur, které podstupovaly pro udržení vnější i vnitřní krásy. Není proto divu, že znaly i přírodní způsob jemné a přesto účinné očisty pokožky.
Konjaková houba má neutrální pH, což je pro naší pleť ideální, a je plná minerálů a antioxidantů. Konjaková houbička od Hydrophil se vyrábí tak, že se kořen Konjaku namele na mouku, ta se smísí s vodou a to vše se pak upeče.
Houbičku sušte na vzdušném místě, ne na topení.
Proč ji používat?
- zvlhčuje pokožku a pomáhá léčit akné,
- je tak jemná, že je vhodná i pro miminka,
- stačí ji namočit, počkat až změkne a je připravená k použití,
- používá se bez odličovacích mlék, mýdel a všeho dalšího,
- pokud ji ale použijete s čistícím mlékem či gelem poradí si snadno i s odlíčením make-upu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Péče o pleť |
---|---|
Hmotnost: | 0.006 kg |
Rozměry: | 5cm x 2cm |
Typ: | Konjaková houbička |
Země původu: | Čína |
Rozměr: | Průměr cca 5cm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Hydrophil byla založená třemi přáteli Christoph, Sebastian & Wanja z německého námořního města Hamburg a tohle je jejich příběh.
V roce 2012 měli kluci nejdříve blog o vodě. Protože všichni potřebujeme vodu, tento nádherný zdroj života. Na svém blogu psali o několika aspektech kolem vody, jako například: udržitelné využívání vody, konflikty týkající se vody jako přírodního zdroje, vodovodní vody a podobně.
Během výletu na kolech přes město Hamburg, se koncem letního dne v roce 2013 začali jako vždy bavit o nedostatku vody. Diskusi vedli o tom, zda-li by bylo možné vyrábět zboží, které je nejen vhodné pro udržitelný rozvoj, ale je i veganské a zároveň neutrální k vodě, neboť otázka vody je samozřejmostí.
Když už se neustále zabýváte a píšete o fascinujícím tématu vody, začínáte myslet jenom na ni a nakonec je z vás blázen. Proto chtěli kluci vytvořit produkt, který bude znečišťovat vodu co nejméně.
Ještě ve stejném roce vydali své první tričko. Zpětná vazba byla nepředstavitelně pozitivní a stále více a více lidí požadovalo, aby svoji nabídku zboží rozšířili. Následovaly mýdla, bambusové kartáčky, bavlněné tyčky do uší a další. Nyní se specializují na W. A. S. H. (Water - voda, Sanitation - sanita a Hygiene - hygiena) a snaží se zvýšit povědomí o udržitelném chování spotřebitelů ve svém každodenním životě s jejich vegansky vyrobenými a neutrálními k vodě výrobky. Jejich motto zní: "Udělat každý den o trochu lepší.".
V roce 2014 založili společnost Hydrophil. Název v překladu znamená milující vodu. A dává to smysl, protože vodu milují. Používají pouze materiály, které jsou čistě přírodní, recyklovatelné nebo je lze zkompostovat pro pitnou nebo spodní vodu.
Zároveň nepoužívají žádné chemické barvy. Spolupracují s firmou, která se věnuje výrobě barev z přírodních látek. Barvy jsou odbouratelné a hlavně nezatěžují životní prostředí.
Veškeré produkty, které společnost vyrábí jsou veganské a nejsou testovány na zvířatech.
Svoje bambusové výrobky vyrábějí v Číně. Ale jezdí tam každý rok na kontrolu. Továrnu dobře znají a mají neustálý přehled o tom jak proces probíhá a co se v továrně děje. Podívejte se na video z továrny:
Zároveň spolupracují s malými firmami v okolí Hamburku, které sdílí jejich etické postoje. A aby to bylo fér úplně, tak 10 % z výdělku věnují organizaci Viva con Aqua de Sankt Pauli e.V., která se věnuje všemožným vodním tématům.
"Naší touhou je zvyšovat povědomí o udržitelné spotřebě, férové výrobě a ochrana životního prostředí", říkají. Proto si sami vyrábějí své produkty, aby měli jistotu, že splňují veškerá kritéria.
Jinými slovy: kázat vodu a vodu i pít. Hydrophil je transparentní a pravdivý, proto mu věří čím dál více lidí.