Drip it Nicaragua Jinotega bal. 15 káv ve filtru Vyvážená, připomíná studenstkou pečeť

Kód: 229
269 Kč –8 %
drip it kava ve filtru nicaragua jinotega
269 Kč –8 % 247 Kč 214.78 Kč bez DPH 16.47 Kč / 1 ks
Skladem (> 5 ks)
Můžeme doručit do:
27.10.2020
  • koncert chutí
  • zpočátku trochu hořkostí
  • kterou střídá příjemně nasládlá chuť

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hořká, kyselá i sladká. Že to nejde dohromady? Naše Nicaragua je důkazem, že jde. Ideální pro dobrodruhy, kteří rádi objevují nejenom nová místa ale i chutě.

Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.

 

Jakou má chuť

Nicaragua vám v šálku nabídne koncert chutí, podobně jako zakousnutí se do studentské pečeti. Zpočátku v ní na malou chvíli ucítíte trochu hořkosti, která ale okamžitě mizí a střídá ji příjemně nasládlá chuť, ve které se chvílemi objevuje lehounká kyselost. Nicaragua má vyvážené tělo, není příliš silná, ani slabá. Stejně jako u dalších káv ve filtru, také její intenzitu chuti můžete ovlivnit množstvím vody, nebo přidáním mléka.

 

Odkud pochází

Zrnka z Nicaragui jsou větší, hutnější a kvalitnější. A to proto, že káva je pěstována ve vysokých nadmořských výškách v oblasti Jinotega, kde v místních podmínkách kávové třešně rostou pomaleji. Tím pádem má káva i více času dozrát. Kromě výhody pomalejšího růstu má pěstování v takových výškách i další výhody a to zejména ochranné. Káva je pěstována mimo dosah škůdců, kteří by mohli ohrozit výslednou kvalitu zrn.

Doplňkové parametry

Kategorie: Káva ve filtru
Hmotnost: 0.253 kg
Země původu: Nikaragua
Region: Jinotega
Zpracování: Promytou metodou
Pražení: Střední
Hmotnost: 1 káva = 10g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

drip it logo

Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.

Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.

Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.