Drip it Peru Rodríguez de Mendoza (Decaf) káva bez kofeinu
Kód: 230/5 3512/20 Zvolte variantuSouvisející produkty
hydratace na dobrodružství bez obsahu BPA & PVC váží pouze 70g zabudovaná rukojeť
zvýšené strany pro 360° podporu hlavy a brady odolné nafukovací vzduchové jádro na jeden nádech tenká plochá zadní strana kompaktní a přenosný...
astavitelné od 2,54 cm do 30,48 cm znovu použitelné maximální zátěž 6,8 kg 4 kousky v balení
100D vodotěsný nylon Robic® UTS povlak (zvyšuje až 30% pevnost oproti tradičním PU povlakům) YKK® zipy pevná rukojeť a nastavitelné ramenní...
ekologická volba neobsahuje PVC, PVC ani ftaláty vhodné na cestování, pikniky, výlety krásně vypadá
zvýšené strany pro 360° podporu hlavy a brady odolné nafukovací vzduchové jádro plochá zadní strana snímatelný, umývatelný povlak cestovní...
hydratace na dobrodružství bez obsahu BPA & PVC váží pouze 70g zabudovaná rukojeť
vhodný pro vysokohorskou turistiku skládací pouzdro na cestování hrudní popruh síťovaná ramínka ultralehký
trenkingový batoh kapacita 60 + 5l odolný materiál mnoho úložných přihrádek
efektivní cestování a každodenní nošení splňuje podmínky pro osobní zavazadlo segmentovaný design pro lepší organizaci vyroben z recyklovaných...
trenkingový batoh kapacita 40 + 5l odolný materiál mnoho úložných přihrádek
vyroben z odolného materiálu 210D Robic® voděodolná vrstva UTS (dodává až o 30% větší sílu oproti tradiční PU vrstvám) flexibilní rám, který se...
komfortní a lehký (172g) pevné zipy odolný proti opotřebení voděodolný (2000+ ) zatavené voděodolné zipy dvě velké boční kapsy na láhve objem...
objem 45 litrů kombinuje prvky batohu a kufru polstrované ramenní a bederní popruhy spousta úložného prostoru dostatek organizačních přihrádek...
kapacita 42 litrů 5 segmentů pro organizaci podle typu, dne nebo velikosti spodní část má plnohodnotný zip po celém obvodu polstrovaný externí...
Detailní popis produktu
Vydejte se na chuťovou cestu do Peru s neodolatelnou kávou Rodríguez de Mendoza. Obohacená nasládlou chutí, vyváženým tělem a tóny mléčné čokolády a kandovaného pomeranče, tato bezkofeinová káva si díky švýcarskému vodnímu procesu ponechala své charakteristické chuťové tóny. Káva představuje dokonalou harmonii mezi zdravým výběrem a výjimečnou chuťovou expozicí. Překvapte své chuťové buňky a užijte si bezkofeinovou kávu!
Přichází přímo z oblasti San Ignacio v regionu Cajamarca v severovýchodním Peru, kde se setkává majestátní pohoří And s Amazonskou nížinou. Káva je s láskou pěstována na farmách družstva Cooperativa Agraria Frontera San Ignacio (COOPAFSI) v nadmořské výšce od 1000 do 1800 metrů. To ale není všechno! Tím, že si zakoupíte tuto kávu, podporujete rozvoj udržitelného zemědělství, životní prostředí a sociální odpovědnost. COOPAFSI poskytuje svým členům školení, technickou podporu a finanční služby, a také se zapojuje do projektů na vzdělávání dětí a žen. Vaš šálek kávy tak nese s sebou i hodnoty fair trade a udržitelného rozvoje.
Nyní si můžete kávu snadno vychutnat kdekoli a kdykoli díky jedinečnému filtru. Káva ve filtru, inspirovaná japonským dripperem, je jednoduchá na použití a přináší vám stejnou vynikající chuť jako klasická filtrovaná káva. Stačí rozbalit obal, vyjmout filtr s kávou, nasadit ho na hrnek a postupně nalít horkou vodu. Vaše oblíbená káva je připravena během několika minut. Ať už jste doma, v kanceláři nebo na cestách, tento filtr vám zaručuje špičkovou kávovou zážitek všude, kde je horká voda a hrnek.
100% arabica odrůda: Bourbon náznak sladké čokolády, ovocné chuti se sladkostí medu a meruněk výrobce: Salvia Paradise, s.r.o.
100% arabica pečlivě pěstována v regionu São Paulo má jemnou mandlovou chuť s nádechem kakaa a čokolády výrobce: Salvia Paradise, s.r.o.
100% arabica certifikace fair trade organic = BIO kvalita vyznačuje se bohatou oříškokaramelovou chutí s čokoládovými tóny výrobce: Salvia...
říjemně sladká bez náznaků hořkosti ovocné tóny připomínají pomeranč, bergamot, černý čaj
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.