Drip it Nicaragua Jinotega Vyvážená, připomíná studenstkou pečeť
Kód: 229/5 229/20 Zvolte variantu



Související produkty
Detailní popis produktu
Hořká, kyselá i sladká. Že to nejde dohromady? Naše Nicaragua je důkazem, že jde. Ideální pro dobrodruhy, kteří rádi objevují nejenom nová místa ale i chutě.
Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.
Jakou má chuť
Nicaragua vám v šálku nabídne koncert chutí, podobně jako zakousnutí se do studentské pečeti. Zpočátku v ní na malou chvíli ucítíte trochu hořkosti, která ale okamžitě mizí a střídá ji příjemně nasládlá chuť, ve které se chvílemi objevuje lehounká kyselost. Nicaragua má vyvážené tělo, není příliš silná, ani slabá. Stejně jako u dalších káv ve filtru, také její intenzitu chuti můžete ovlivnit množstvím vody, nebo přidáním mléka.
Odkud pochází
Zrnka z Nicaragui jsou větší, hutnější a kvalitnější. A to proto, že káva je pěstována ve vysokých nadmořských výškách v oblasti Jinotega, kde v místních podmínkách kávové třešně rostou pomaleji. Tím pádem má káva i více času dozrát. Kromě výhody pomalejšího růstu má pěstování v takových výškách i další výhody a to zejména ochranné. Káva je pěstována mimo dosah škůdců, kteří by mohli ohrozit výslednou kvalitu zrn.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 150g |
Typ: | Ve filtru |
Země původu: | Nikaragua |
Region: | Jinotega |
Zpracování: | Promytou metodou |
Pražení: | Střední |
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.