Drip it Nicaragua Jinotega Vyvážená, připomíná studenstkou pečeť

Kód: 229/5
99 Kč 86.09 Kč bez DPH
Momentálně nedostupné
Množství v balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
  • koncert chutí
  • zpočátku trochu hořkostí
  • kterou střídá příjemně nasládlá chuť

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hořká, kyselá i sladká. Že to nejde dohromady? Naše Nicaragua je důkazem, že jde. Ideální pro dobrodruhy, kteří rádi objevují nejenom nová místa ale i chutě.

Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.

 

Jakou má chuť

Nicaragua vám v šálku nabídne koncert chutí, podobně jako zakousnutí se do studentské pečeti. Zpočátku v ní na malou chvíli ucítíte trochu hořkosti, která ale okamžitě mizí a střídá ji příjemně nasládlá chuť, ve které se chvílemi objevuje lehounká kyselost. Nicaragua má vyvážené tělo, není příliš silná, ani slabá. Stejně jako u dalších káv ve filtru, také její intenzitu chuti můžete ovlivnit množstvím vody, nebo přidáním mléka.

 

Odkud pochází

Zrnka z Nicaragui jsou větší, hutnější a kvalitnější. A to proto, že káva je pěstována ve vysokých nadmořských výškách v oblasti Jinotega, kde v místních podmínkách kávové třešně rostou pomaleji. Tím pádem má káva i více času dozrát. Kromě výhody pomalejšího růstu má pěstování v takových výškách i další výhody a to zejména ochranné. Káva je pěstována mimo dosah škůdců, kteří by mohli ohrozit výslednou kvalitu zrn.

Doplňkové parametry

Kategorie: Káva ve filtru
Obsah: 150g
Typ: Ve filtru
Země původu: Nikaragua
Region: Jinotega
Zpracování: Promytou metodou
Pražení: Střední
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
BS Avatar autora | 29.11.2021
Spokojenost

drip it logo

Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.

Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.

Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení