Drip it Colombia Supremo Kyselejší, podobá se švestce v čokoládě
Kód: 226/5 226/20 Zvolte variantu



Související produkty

neobsahuje palmový olej bez chemické parfemace, optických zjasňovačů neobsahuje barviva ani živočišné produkty zklidňuje a regeneruje

pro ultralehké cestování 3x lehčí a 6x kompaktnější vodě odolný materiál technologie Dry-Trought™ schváleno TSA

komfortní a lehký pevné zipy voděodolný zatavené zipy dvě velké boční kapsy na láhve objem 18l

odolné, všestranné a účinné k batohu, motorce nebo střešním nosičům 2 metry dlouhé oboustranné nastavení

voděodolná dlouhotrvající, odolný a lehký hliník rychlý přístup minimalistická organizace

voděodolná dlouhotrvající, odolný a lehký hliník rychlý přístup minimalistická organizace

komfortní a lehký (172g) pevné zipy odolný proti opotřebení voděodolný (2000+ ) zatavené voděodolné zipy dvě velké boční kapsy na láhve...

ultralehký, kompaktní rychle schnoucí silikonové pouzdro s karabinou nanovlákno 2,3x lehčí než mikrovlákno absorbuje 2,3x své vlastní váhy

objem 45 litrů kombinuje prvky batohu a kufru polstrované ramenní a bederní popruhy spousta úložného prostoru dostatek organizačních...

vhodný pro vysokohorskou turistiku skládací pouzdro na cestování hrudní popruh síťovaná ramínka ultralehký

voděodolný sáček silikonové pouzdro na přenášení mokrých věcí nebo naopak věcí, které nechcete namočit

efektivní cestování a každodenní nošení splňuje podmínky pro osobní zavazadlo segmentovaný design pro lepší organizaci vyroben z recyklovaných...

objem 45 litrů rozdělená do praktických oddílů vyrobeno z odolného materiálu UHMWPE možné užití jako batoh, tak jako taška přes rameno vhodná...

kapacita 42 litrů 5 segmentů pro organizaci podle typu, dne nebo velikosti spodní část má plnohodnotný zip po celém obvodu polstrovaný externí...

vyroben z odolného materiálu 210D Robic® voděodolná vrstva UTS (dodává až o 30% větší sílu oproti tradiční PU vrstvám) flexibilní rám, který se...
Detailní popis produktu
Pokud milujete rozvíjející se chutě filtrovaných káv, tak téhle Kolumbii propadnete. Zpočátku hořkou chuť s čokoládovým nádechem po chvilce vystřídá osvěžující kyselost.
Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.
Jakou má chuť
S prvními doušky na jazyku ucítíte hořkost, po chvíli ale ustupuje a s postupným chladnutím kávy nabírá na dominanci kyselost. Svou chutí připomíná švestku v hořké čokoládě. Spojení plného těla, intenzivní chuti a hořkokyselého nádechu funguje nejlépe ve chvílích, kdy potřebujeme nakoupnout a postavit se rychle na nohy.
Odkud pochází
Kolumbijské oblasti Medellin, Popayan a Armenie zná většina lidí spíše kvůli nechvalně známému drogovému byznysu. My ale tuto oblast milujeme zejména kvůli drobným farmářům, kteří naštěstí dali přednost kofeinu před kokainem a pěstují v kávových družstvech lahodnou arabiku. Kolumbie je nejen třetím největším vývozcem kávy na světě (60 000 tun ročně), ale zároveň i jedním z největších konzumentů. 20 % své vlastní produkce totiž vypijí sami Kolumbijci.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 200g |
Typ: | Ve filtru |
Země původu: | Kolumbie |
Region: | Armenia, Medellin, Popayan |
Zpracování: | Promytou metodou |
Pražení: | Střední |

100% arabica odrůda: Bourbon náznak sladké čokolády, ovocné chuti se sladkostí medu a meruněk výrobce: Salvia Paradise, s.r.o.

nasládlá chuť, vyvážené tělo a tóny mléčné čokolády a kandovaného pomeranče káva nese hodnoty fair trade a udržitelného rozvoje vynikající...

příjemně sladká bez náznaků hořkosti ovocné tóny připomínají pomeranč, bergamot, černý čaj
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.