Drip it Colombia Supremo Kyselejší, podobá se švestce v čokoládě
Kód: 226/5 226/20 Zvolte variantuSouvisející produkty
eobsahuje palmový olej bez chemické parfemace, optických zjasňovačů neobsahuje barviva ani živočišné produkty zklidňuje a regeneruje
ro ultralehké cestování 3x lehčí a 6x kompaktnější vodě odolný materiál technologie Dry-Trought™ schváleno TSA
odolné, všestranné a účinné k batohu, motorce nebo střešním nosičům 2 metry dlouhé oboustranné nastavení
voděodolná dlouhotrvající, odolný a lehký hliník rychlý přístup minimalistická organizace
voděodolná dlouhotrvající, odolný a lehký hliník rychlý přístup minimalistická organizace
komfortní a lehký (172g) pevné zipy odolný proti opotřebení voděodolný (2000+ ) zatavené voděodolné zipy dvě velké boční kapsy na láhve objem...
ultralehký, kompaktní rychle schnoucí silikonové pouzdro s karabinou nanovlákno 2,3x lehčí než mikrovlákno absorbuje 2,3x své vlastní váhy
ultralehký, kompaktní rychle schnoucí silikonové pouzdro s karabinou nanovlákno 2,3x lehčí než mikrovlákno absorbuje 2,3x své vlastní váhy
kapacita 42 litrů 5 segmentů pro organizaci podle typu, dne nebo velikosti spodní část má plnohodnotný zip po celém obvodu polstrovaný externí...
objem 45 litrů kombinuje prvky batohu a kufru polstrované ramenní a bederní popruhy spousta úložného prostoru dostatek organizačních přihrádek...
efektivní cestování a každodenní nošení splňuje podmínky pro osobní zavazadlo segmentovaný design pro lepší organizaci vyroben z recyklovaných...
vyroben z odolného materiálu 210D Robic® voděodolná vrstva UTS (dodává až o 30% větší sílu oproti tradiční PU vrstvám) flexibilní rám, který se...
100% voděodolný vhodný pro vysokohorskou turistiku skládací pouzdro na cesty v balení rolovací horní uzavírání kompatibilní s hydrovakem...
vhodný pro vysokohorskou turistiku skládací pouzdro na cestování hrudní popruh síťovaná ramínka ultralehký
Detailní popis produktu
Pokud milujete rozvíjející se chutě filtrovaných káv, tak téhle Kolumbii propadnete. Zpočátku hořkou chuť s čokoládovým nádechem po chvilce vystřídá osvěžující kyselost.
Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.
Jakou má chuť
S prvními doušky na jazyku ucítíte hořkost, po chvíli ale ustupuje a s postupným chladnutím kávy nabírá na dominanci kyselost. Svou chutí připomíná švestku v hořké čokoládě. Spojení plného těla, intenzivní chuti a hořkokyselého nádechu funguje nejlépe ve chvílích, kdy potřebujeme nakoupnout a postavit se rychle na nohy.
Odkud pochází
Kolumbijské oblasti Medellin, Popayan a Armenie zná většina lidí spíše kvůli nechvalně známému drogovému byznysu. My ale tuto oblast milujeme zejména kvůli drobným farmářům, kteří naštěstí dali přednost kofeinu před kokainem a pěstují v kávových družstvech lahodnou arabiku. Kolumbie je nejen třetím největším vývozcem kávy na světě (60 000 tun ročně), ale zároveň i jedním z největších konzumentů. 20 % své vlastní produkce totiž vypijí sami Kolumbijci.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 200g |
Typ: | Ve filtru |
Země původu: | Kolumbie |
Značka: | Drip it |
Region: | Armenia, Medellin, Popayan |
Zpracování: | Promytou metodou |
Pražení: | Střední |
100% arabica odrůda: Bourbon náznak sladké čokolády, ovocné chuti se sladkostí medu a meruněk výrobce: Salvia Paradise, s.r.o.
říjemně sladká bez náznaků hořkosti ovocné tóny připomínají pomeranč, bergamot, černý čaj
asládlá chuť, vyvážené tělo a tóny mléčné čokolády a kandovaného pomeranče káva nese hodnoty fair trade a udržitelného rozvoje vynikající chuť...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.