Drip it Colombia Supremo Kyselejší, podobá se švestce v čokoládě

Kód: 226/5 226/20 Zvolte variantu
99 Kč 349 Kč od 99 Kč 86.09 Kč bez DPH 303.48 Kč bez DPH od 86.09 Kč bez DPH 19.80 Kč / 1 ks 17.45 Kč / 1 ks
Skladem (3 ks) Skladem (3 ks) Zvolte variantu
Množství v balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
12.8.2022 12.8.2022 Zvolte variantu
Možnosti doručení
  • hořká chuť s čokoládovým nádechem
  • po chvilce vystřídá osvěžující kyselost
  • připomíná švestku v hořké čokoládě

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pokud milujete rozvíjející se chutě filtrovaných káv, tak téhle Kolumbii propadnete. Zpočátku hořkou chuť s čokoládovým nádechem po chvilce vystřídá osvěžující kyselost.

Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.

 

Jakou má chuť

S prvními doušky na jazyku ucítíte hořkost, po chvíli ale ustupuje a s postupným chladnutím kávy nabírá na dominanci kyselost. Svou chutí připomíná švestku v hořké čokoládě. Spojení plného těla, intenzivní chuti a hořkokyselého nádechu funguje nejlépe ve chvílích, kdy potřebujeme nakoupnout a postavit se rychle na nohy.

 

Odkud pochází

Kolumbijské oblasti Medellin, Popayan a Armenie zná většina lidí spíše kvůli nechvalně známému drogovému byznysu. My ale tuto oblast milujeme zejména kvůli drobným farmářům, kteří naštěstí dali přednost kofeinu před kokainem a pěstují v kávových družstvech lahodnou arabiku. Kolumbie je nejen třetím největším vývozcem kávy na světě (60 000 tun ročně), ale zároveň i jedním z největších konzumentů. 20 % své vlastní produkce totiž vypijí sami Kolumbijci.

Doplňkové parametry

Kategorie: Káva ve filtru
Obsah: 200g
Typ: Ve filtru
Země původu: Kolumbie
Region: Armenia, Medellin, Popayan
Zpracování: Promytou metodou
Pražení: Střední

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

drip it logo

Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.

Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.

Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení