3M™ 1271 - 1 pár Špunty do uší se šňůrkou

Kód: 567
33 Kč 27 Kč bez DPH 17 Kč / 1 ks
SKLADEM (>10 pár)
Můžeme doručit do:
22.4.2024
Možnosti doručení
  • znovu použitelné špunty se šňůrkou
  • speciální design s příruby
  • pro komfort a ochranu

Detailní informace

Specialisté v oboru
SPECIALISTÉ
na ochranu sluchu
Vše skladem
VŠE SKLADEM
odesíláme do 24 hod.
Doprava zdarma
DOPRAVA ZDARMA
při nákupu nad 1500 Kč
Kamenná prodejna
KAMENNÁ PRODEJNA
v Pardubicích

Detailní popis produktu

Špunty do uší 3M™ 1271 jsou vhodné pro opakovaná použití. Špunty poskytují pohodlné řešení na šňůrce do hlučných prostředí. Trojitý přírubový design drží špunty v uších bezpečně během jejich používání. Měkký hypoalergenní materiál, ze kterých jsou špunty vyrobené, nabízí vynikající komfort.

3M 1271 Špunty do uší se šňůrkou 3 Earplugs

Pro aplikaci není potřeba žádné rolování. Špunty mají speciální úchytnou nožičku pro snadnější vložení do uší. Jasně oranžová barva poskytuje vysokou viditelnost a usnadňuje kontroly bezpečností. Speciální šňůrka.

Doplňkové parametry

Kategorie: Špunty do uší proti hluku
Hmotnost: 0.015 kg
Barva: Oranžová
Lamelové: Ano
Materiál: Neopren
Počet párů: 1
Počet přírub: 3
Pouzdro: Ne
? SNR (Utlumení): 25dB
Šňůrka: Ano
Typ: Znovupoužitelné
Velikost: Standardní
Značka: 3M
Materiál šňůrky: PVC
Materiál pouzdra: Polypropylen
5
7x
4
0x
3
0x
2
0x
1
1x
Nevyplňujte toto pole:
5
MT Avatar autora | 12.6.2022
100% spokojený
5
Avatar autora | 30.5.2022
Jsem naprosto spokojený se špunty do uší jenom doporučuji
1
Avatar autora | 3.2.2022
I když je výslovně uvedeno, že špunty obsahují šňůrky, není to pravda. Jedná se o podvodný obchod, který uvádí něco, co v balení není.
L Avatar autora Lucie (Administrátor) 7.2.2022
Dobrý den, v nabídce máme špunty se šňůrkou i bez šňůrky a bohužel jsme Vám omylem zabalili nesprávné. Rádi Vám špunty na naše náklady vyměníme. Napište nám, prosím, na earplugs@earplugs.cz. Děkujeme
5
HV Avatar autora | 19.9.2021
Naprosto
5
R Avatar autora | 23.10.2020
Jsem spokojená. rychlé doručení. Děkuji
5
J Avatar autora | 21.9.2020
Super špunty do ucha dlouho jsem hledal a určitě neprohloupil s nákupem
5
MF Avatar autora | 14.6.2020
Velmi praktické řeěení, systém třech těsnících límečků za sebou je vynikající - výborně tlumí a ve zvukovodu netlačí. Doporučuji před zaváděním měkké límečky lehce naslinit a po zavedení za kraj zvukovodu pak tlačit z ucha vyčnívající středovou tyčinku lehce dál a současně směrem dolů, aby tyčinka uvnitř lehce obloukovitě vklouzla dále do zvukovodu a překonala tak ohyb, který se za okrajem stáčí mírně nahoru a tím brání vklouznutí těsnících límečků do žádoucí hloubky. Zavádění špuntíků nasucho je nepříjemné, špuntík nepronikne do dostatečné hloubky a tlumící účinek je téměř nulový. Správně zavedený špuntík má zevní konec tyčinky nakonec směřující mírně dolů, do dolního zářezu ušní mušle. a vnitřní konec s měkkými límečky uvnitř pak směřuje naopak mírně vzhůru. Toto je velmi důležité . Dokud tyčinka tlumiče trčí z ucha vodorovně - je zavedena špatně a žádný hluk tak netlumí, nehledě k tomu že při pohybu hlavou ještě k tomu tlumič sám z ucha vypadává. Ten obloukový pohyb zavádění se musí doma v klidu předem nacvičit. až se stane samozřejmým. Vím o čem mluvím, protože jsem odborný ušní lékař a toto bylo 40 roků můj denní chléb. Spokojenost 100% zdraví MUDr. F.O.
5
V Avatar autora | 29.5.2020
Maximální spokojenost s výrobkem i dodavatelem.

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.