Drip it Ethiopia Yirgacheffe Ovocná, s tóny bergamotu
Kód: 228/5 228/20 Zvolte variantuSouvisející produkty
hydratace na dobrodružství bez obsahu BPA & PVC váží pouze 70g zabudovaná rukojeť
zvýšené strany pro 360° podporu hlavy a brady odolné nafukovací vzduchové jádro na jeden nádech tenká plochá zadní strana kompaktní a přenosný...
nastavitelné od 2,54 cm do 30,48 cm znovu použitelné maximální zátěž 6,8 kg 4 kousky v balení
ultralehká a prostorná hamaka pro 1 osobu váha pouhých 600g rozměr hamaky 148x290 cm maximální zátěž až 180kg balení obsahuje 2 karabiny a lana...
ultralehká a prostorná hamaka pro 2 osoby váha pouhých 690g rozměr hamaky 180x290 cm maximální zátěž až 180kg balení obsahuje 2 karabiny a lana...
zvýšené strany pro 360° podporu hlavy a brady odolné nafukovací vzduchové jádro plochá zadní strana snímatelný, umývatelný povlak cestovní...
hydratace na dobrodružství bez obsahu BPA & PVC váží pouze 70g zabudovaná rukojeť
100D vodotěsný nylon Robic® UTS povlak YKK® zipy kapsa na notebook Bartack vyztužená konstrukce
kapacita 42 litrů 5 segmentů pro organizaci podle typu, dne nebo velikosti spodní část má plnohodnotný zip po celém obvodu polstrovaný externí...
efektivní cestování a každodenní nošení splňuje podmínky pro osobní zavazadlo segmentovaný design pro lepší organizaci vyroben z recyklovaných...
trenkingový batoh kapacita 40 + 5l odolný materiál mnoho úložných přihrádek
komfortní a lehký pevné zipy voděodolný zatavené zipy dvě velké boční kapsy na láhve objem 18l
objem 45 litrů rozdělená do praktických oddílů vyrobeno z odolného materiálu UHMWPE možné užití jako batoh, tak jako taška přes rameno vhodná...
vhodný pro vysokohorskou turistiku skládací pouzdro na cestování hrudní popruh síťovaná ramínka ultralehký
Detailní popis produktu
Ethiopia Yirgacheffe je příjemně sladká od začátku do konce. V její chutí nezaznamenáte ani náznak hořkosti, nebo kyselosti. Pouze nasládlé tóny připomínající pomeranč, bergamot a černý čaj. Pokud holdujete kávám s ovocným nádechem, tuhle Etiopii si zaručeně oblíbíte. Pro její přípravu doporučujeme použít max. 175 ml vody. Nejraději ji máme bez mléka, v horkých dnech je dnech je skvělá na ledu.
Co je káva ve filtru? 10g čerstvě namletých výběrových zrn v šikovném filtru, díky kterému je příprava filtrované kávy hračka i tam, kde nemáte kávovar, ani jiné vybavení. Perfektní na cestování.
Odkud pochází
Tato káva pochazí oblasti Yirgacheffe v Etiopii, kde je pěstována v nadmořské výšce 1840 – 2000 m.n.m. na farmách pěstitelů fairtradového družstva Ngelle Gorbitu (součástí unie OFCU). 895 drobných pěstitelů tohoto družstva sbírají kávové třešně výhradně ručně a praktikují tradiční a ekologické postupy. To znamená, že kávovníky nerostou v monokulturách, ale společně s dalšími stromy v několika patrech a jsou tak přirozeně zastíněny (Shade grown coffee). Zrnka jsou zpracována tzv. suchou metodou, což se pozitivně projevuje na jejich chuti a ochraně místních vodních zdrojů. Díky certifikaci Faitrade získala unie OFCU dostatek prostředků na podporu místních obyvatel vybudováním škol a lékařských center.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Káva ve filtru |
---|---|
Obsah: | 200g, 50g |
Typ: | Ve filtru |
Země původu: | Ethiopia |
Značka: | Drip it |
Region: | Yirgacheffe |
Zpracování: | Promytou metodou |
Pražení: | Střední |
100% arabica odrůda: Bourbon náznak sladké čokolády, ovocné chuti se sladkostí medu a meruněk výrobce: Salvia Paradise, s.r.o.
plná a intenzivní chuť čokoládovo-oříškový nádech výrazná hořkost spíše pro konzervativní kafaře
nasládlá chuť, vyvážené tělo a tóny mléčné čokolády a kandovaného pomeranče káva nese hodnoty fair trade a udržitelného rozvoje vynikající chuť...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Drip it jsou dva kamarádi, Jirka a Tomáš. Jako baristé o dobrou kávu neměli nouzi. S nástupem do nové práce přišla změna. Dost se nacestovali, na vybavení a kávu z domova nezbývalo v batohu místo, na návštěvu kavárny nebyl čas.
Aby neskončili u rozpustné kávy, začali hledat přenosný a jednoduchý způsob přípravy kávy, kterou by zvládli v prostředí a s vybavením, které měli k dispozici. Nejprve tvořili různé prototypy, ale nakonec v Japonsku objevili hotovou věc.
Nejdříve si kávu objednávali jen pro sebe. Touha po vlastní firmě i fakt, že nim pro kávu chodilo čím dál více kolegů, je v roce 2014 přivedly k založení vlastní značky kávy.